Finalişti

Academia de Leadership și Pedagogie

Academia de Leadership și Pedagogie este cea mai puternică experiență transformațională de leadership și de formare didactică inițială din România. Participanții din programul Teach for România sunt pregătiți ca profesori transformaționali, viitori lideri în educatie, și își dezvoltă prin intermediul Academiei abilitățile necesare pentru a preda în școli din medii dezavantajate, asigurând astfel, prin educație de calitate, un viitor mai luminos pentru elevii lor. Anul acesta, Academia s-a desfășurat între 4 iulie și 13 august (patru săptămâni în București și două săptămâni în Potlogi și Romanești, județul Dâmbovița) și a cuprins 43 de noi profesori, 34 de traineri și coachi, mai mult de 30 de mentori și facilitatori, 268 de ore training, 370 de copii și mai mult de 450 sesiuni de predare. Succesul Academiei nu ar fi fost posibil fără contributia valoroasa a voluntarilor, care ne-au susținut pe toate ariile, lucrând împreună cu echipa Teach for Romania. De asemenea, o buna parte din succesul celor doua săptămâni de predare se datorează elevilor voluntari din școli, care ne-au susținut logistic și ne-au înlesnit imersiunea în comunități.

Numărul de voluntari implicați în cadrul proiectului: 31

Numărul de ore de voluntariat desfășurate în cadrul proiectului: 1130

Testimonial:

„Am simțit în Academia de Leadership și Pedagogie mulți oameni, diversi, dar uniti în simțiri și misiune. În calitate de voluntar, m-am simțit mai motivată decât oricând. Totul a fost o experiență autentică de învățare - marketing, comunicare, Wordpress, editat foto, Excel, skilluri de organizare!” - Andreea Baceanu, voluntar Marketing si Operatiuni

„Credeam că a construi o relație cu copiii se face în 2 timpi și 3 mișcări. În Academie am învățat tehnici de a ne conecta cu copiii și m-am bucurat când la final mi-au spus cu patos: "Doamnaaaaa, as vrea să stau cu tine toatăăă ziua!" -Laura Hobincă, profesor Teach for Romania

„Academia mi-a oferit posibilitatea să am o experiență de predare reală, pentru a înțelege care sunt provocările în materie de planificare, execuție și raportare personală la clasă. Datorită acestei experiențe, am așteptări realiste pentru începutul anului școlar și sunt gata să răspund unor nevoi reale din partea elevilor.” – Tiberius Hodoroabă, profesor Teach for România

350 voturi